مرحله 3 بیماری کلیه با تکرر ادرار

پنج شنبه 24 مرداد 1392
ن : lafee

مرحله 3 بیماری کلیه با تکرر ادرار

مرحله 3 بیماری کلیه با تکرر ادرار

تابع مهم کلیه است به حذف مواد زائد و مایعات اضافی از بدن در قالب ادرار. بنابراین، ادرار سرنخ حیاتی در منعکس چگونه کلیه خود را به عملکرد است. تکرر ادرار ممکن است در برخی از موارد از مرحله 3 disease.How کلیه اتفاق می افتد آن را رخ می دهد؟

علل تکرر ادرار در مرحله 3 بیماری کلیه

در شرایط مناسب، کلیه ها می توانند خروجی ادرار با تمرکز یا رقیق خون urine.After است توسط گلومرول فیلتر تنظیم، خون و ضایعات فیلتر خواهد از طریق tubules.If کلیه جریان که بدن فاقد سیال، مایع خواهد شد در توبول جذب شده است. بنابراین بیماران ادرار کمتری تولید می کنند. با این حال، اگر سطح مایع در بدن بالا است، آن را دشوار برای مایع جذب در توبول کلیوی است. به عنوان یک نتیجه، خروجی ادرار افزایش خواهد یافت.

با این حال، اگر توبول کلیوی در مرحله 3 بیماری کلیه نقش دارند، آن را قادر به باز در آشامیدن مایع، در نتیجه در ادرار کردن مکرر.

اگر مرحله 3 بیماری کلیه ناشی از دیابت است، دیابت نیز یک علت احتمالی تکرر ادرار است. قند در خون اسمولالیته خون را افزایش می دهد. این تمایل به جلو و مایع از بافت ها و به جریان خون، در نتیجه سطوح سیال در کلیه body.The افزایش از به کار سخت تر به آن از بین بردن بدن، و در نتیجه ساخت بیشتر ادرار.

علاوه بر این، عفونت کلیه، عفونت مثانه، و غیره نیز می تواند به دفع ادرار مکرر در مرحله 3 بیماری کلیه کمک می کند. اگر شما هیچ ایده ای در مورد علل مشکل شما، با پزشک آنلاین ما چت برای توصیه های بیشتر.

چگونه برای مدیریت ادرار کردن مکرر در مرحله 3 بیماری کلیوی؟

آن است که اگر مبتلا به دیابت، کنترل موثر قند خون می تواند این بیماری را کاهش دهد.

با این حال، اگر ادرار کردن مکرر به علت اختلال توبولی کلیه، درمان تهاجمی اتخاذ شده است. در غیر این صورت، عملکرد کلیوی بسیار به سرعت در حال تشدید خواهد شد. مهم ترین چیزی که شما باید انجام دهید این است برای پیدا کردن آنچه باعث مشکل شما.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مرحله ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.